BEDSTE PRIS. BEDSTE SERVICE.
Ring gratis 80-71 80 27  
Menu Luk menu

Opmagasinering af erhvervsarkiver

Enhver virksomhed har dokumenter og bilag, der skal opbevares. Men dette behøver ikke at betyde, at kontoret drukner i papir, eller at du er nødt til at betale mere for ekstra kontorplads. Du kan i stedet opmagasinere dem og således skabe et bedre arbejdsmiljø.

Sådan her kan opmagasinering hjælpe dig

  • Hold skattevæsnet og revisoren glade: Du er måske nødt til at gemme mange dokumenter i flere år. Dette kan med tiden blive til et helt bjerg. I stedet for at være omgivet af papir, kan du beholde, hvad du har brug for, og opmagasinere resten.
  • Beskyt fortrolige dokumenter: Du kan opbevare dokumenter trygt og godt ved at opmagasinere dem.
  • Beskyt dine dokumenter, mens du flytter til et nyt kontor: Du kan opbevare fortrolige dokumenter trygt og godt i opbevaring, mens du flytter til et større eller mindre kontor.
  • Få mere plads derhjemme, hvis du arbejder hjemmefra: Hvis du arbejder hjemmefra, kan du opmagasinere dine dokumenter og således afholde dem fra at overtage hele dit hjem.
  • Hold sikkerhedskopierne sikre: At opbevare sikkerhedskopier af dokumenter et andet sted end dit kontor, kan vise sig at være en rigtig god ide i tilfælde af potentielle ulykker, såsom brand eller oversvømmelse.
Find et lagerhotel nær dig (postnummer eller by)

Sådan her kan vi hjælpe dig

  • Adgang alle ugens 7 dage: Hvis du opbevarer dokumenter et andet sted end på kontoret, skal du kunne have adgang til dem samt kunne arkivere flere, når du har brug for det.
  • Arkivkasser og beskyttelsesindpakning: Sørg for at sikre dine dokumenter. Vi sælger alt det nødvendige slags pakkeudstyr på vores lagerhoteller.
  • Ventilerede rum: Hvis dine dokumenter er skrøbelige eller gamle, så vælg et af vores ventilerede rum, så er du sikret de perfekte opbevaringsforhold.
  • Opbevar dokumenter så længe, du har brug for det: Vi kan hjælpe dig, hvad enten du ønsker at opmagasinere i kort eller i lang tid.
  • Skift til et mindre eller et større rum, som det passer dig: Fordi din mængde af dokumenter enten er vokset eller er svundet ind, vil du måske gerne skifte til et større eller et mindre opbevaringsrum. Vi gør dette nemt for dig, og vi kræver intet flyttegebyr.

Hvorfor så vælge opmagasinering af dit arkiv hos Shurgard?

Opmagasinering hos Shurgard er en rigtig god måde at opbevare dine erhvervsarkiver trygt og godt.

  • Du kan reservere plads online - oplysning om alle de ledige rum samt priser findes online, inklusiv eventuelle særlige tilbud. Du kan reservere et rum direkte på vores webside.
  • Du skal ikke betale noget depositum – vi har fuld forståelse for, at du ikke har brug for ekstra omkostninger, der gør overskuddet mindre.
  • Dine dokumenter har det trygt og godt – det er kun dig, der har adgang til dit rum. Du får din egen personlige adgangskode, og alle vores lagerhoteller er sikrede ved hjælp af kameraovervågning.

Er du klar til at reservere dit opbevaringsrum? Nogle rum koster kun 1 kr. for den første måneds leje*

Find et lagerhotel nær dig (postnummer eller by)

Tal med en af vores eksperter angående dine opbevaringsbehov. Ring GRATIS til os på tlf.: 80 71 80 27

Giv os dit telefonnummer, så ringer vi tilbage til dig.
Mange tak! Vi ringer tilbage til dig i løbet af et døgn.
Der er sket en intern serverfejl. Prøv venligst igen senere!
Feefo Trusted Merchant  Fedessa